اینترنت موبایل در کامپیوتر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



Click here to make Webloger your default homepage!
Google

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

تبادل لینک - . >
گاهی پیش آمده كه در سفر هستید و به هر علتی از دسترسی به اینترنت‌هایی همچون ‌Dial up‌ و ‌ ADSL‌(اینترنت پرسرعت) محروم می‌باشید و یا از آنجایی كه شما نیاز مبرم به استفاده از اینترنت دارید مجبور می‌شوید كه سفر خود را لغو كنید و از رفتن به سفر به‌خاطر این مشكل صرف نظر كنید. هم‌چنین متاسفانه به علت نبود بستر و زیر ساخت شبكه و اینترنت بی‌سیم (‌Wlan‌ و Wmax‌ ) سراسری، نمی‌توانید از اینترنت در طول مسافت‌های مختلف و مسافرت‌ها به صورت بی‌سیم استفاده كنید.

 

 

كشورهای پیشرفته توانسته‌اند این زیر ساخت را در كشور خود ایجاد كرده و اینترنت بی‌سیم را در اقصی نقاط كشور خود به متقاضیان ارائه دهند. حال آیا شما كه به این نوع امكانات دسترسی ندارید، برای این مشكل راهكاری خاص در نظر دارید؟ امروز ما قصد داریم راهی را به شما نشان دهیم كه شما بتوانید با استفاده از اینترنت موبایل یا همان ‌GPRS‌ و یك كامپیوتر همراه (لپ‌تاپ، نوت‌بوك) از اینترنت گوشی خود در كامپیوتر استفاده كنید. پس با ما همراه باشید. البته توجه داشته باشید كه این آموزش مربوط به همه گوشی‌های نوكیایی است كه از طریق برنامه ‌PC Suit‌ پشتیبانی می‌شوند. پس لازمه این كار لوازم و امكانات زیر است. ‌ ‌

1– یك عدد گوشی كه توسط برنامه پی‌سی‌سوییت پشیتیبانی شود.

2– یك عدد كامپیوتر‌،‌ نو‌ت‌بوك یا لپ‌تاپ.

3– یك عدد سیم كارت كه دارای اینترنت ‌GPRS‌ باشد. (كه خوشبختانه سیم‌كارت‌های موجود حال حاضر در ایران از این سیستم استفاده و آن را ارائه می‌كنند)

4– كابل مربوطه جهت اتصال گوشی به دستگاه كامپیوتر

خوب ابتدا برنامه پی‌سی‌سوییت را نصب و آن را اجرا كنید. سپس گوشی را با كابل مخصوص خود به كامپیوتر وصل نمایید. برای آن كه مطمئن شوید این اتصال برقرار شده می‌توانید به پایین، سمت چپ كامپیوتر خود نگاه كنید! شكلك مربوط به گوشی شما كه تا قبل از اتصال به صورت خاموش بود، در حال حاضر باید به‌صورت روشن و رنگی است كه نشان‌دهنده آن است كه گوشی به‌طور صحیح شناسایی شده است و قابلیت آن را دارد كه دستورات لازم را (توسط برنامه مربوطه كه در هفته‌های پیش معرفی و توضیح دادیم) از طریق كامپیوتر به گوشی خود ارسال كنید.

بعد از اطمینان در بین قسمت‌های مختلف برنامه مربوطه به دنبال گزینه ‌Connect To The Internet‌ بگردید و روی آن كلیك كنید. برنامه در حالت عادی به‌دنبال یك سرویس‌دهنده اینترنت می‌گردد. اما در حالت عادی چیزی یافت نمی‌كند. شما برای اتصال می‌بایست روی گزینه ‌Connect‌ كلیك كنید. خواهید دید كه برنامه از طریق گوشی به شبكه اینترنت آن متصل شده و شكلكی همانند شكلك اتصال به اینترنت‌های معمولی، در گوشه سمت راست صفحه نمایش شما نمایان می‌گردد. در حال حاضر اینترنت آماده استفاده است و شما كافیست یك مرورگر و یا یك برنامه كه لازمه استفاده آن، داشتن اینترنت است را اجرا كرده و شاهد استفاده آن برنامه از اینترنت گوشی خود باشید. اما باید به نكات زیر توجه داشت.

این برنامه می‌تواند به‌طور هم‌زمان با اینترنت‌های دیگری كه در بالا نام بردیم اجرا شود. اما استفاده از اینترنت فقط با اولین گزینه اتصال خواهد بود و گزینه دوم با وجود اتصال، استفاده‌ای از آن صورت نخواهد گرفت. همچنین برای قطع اتصال باید دوباره روی گزینه‌ای كه قبلا برای وصل شدن كلیك كردید، دوباره كلیك كنید تا اتصال اینترنت قطع گردد. اما ویژگی این نوع اینترنت نسبت به اینترنت‌های ‌Dial up‌ این است كه این نوع اینترنت‌ها به میزان حجم استفاده از اعتبار شما كم می‌كند، در صورتی كه استفاده از اینترنت معمولی شما باید به ازای هر دقیقه متصل بودن به اینترنت، هزینه آن را بپردازید. پس با خیال راحت می‌توانید دسترسی به اینترنت را در این روش به صورت همیشه آنلاین بگذارید و نگران هزینه‌ای نباشید. اما نكته آخری كه باید به آن اشاره كنم آن است كه شما برای اتصال نیازی نیست كه تنظیمات خاصی را در گوشی خود انجام دهید و گوشی را فقط در حالت عادی می‌توانید وصل كنید. اما در وضعیت عادی اگر می‌خواهید از طریق گوشی خود به اینترنت متصل شوید باید دسترسی را برای آن ایجاد كنید كه از مبحث ما جدا می‌باشد. برای دریافت نسخه از برنامه پی‌سی‌سوییت هم به مقاله هفته قبل مراجعه كنید.


فرصت استثنایی کسب و کار اینترنتی


:: موضوعات مرتبط: ترفندهای موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین های جهان و آدرس broz42.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com